Retkikohteet

tiistai 1. lokakuuta 2013

Syyskuun saldo



Niin meni syyskuu. Tällä kertaa en sano, että meni nopeasti, sitä se ei tehnyt. Tai miettikääpä, onko teidän mielestä niistä syyskuun ensimmäisten viikkojen lämpimistä keleistä lyhyt aika? Ei ole ei ainakaan mun mielestä.

Ja paljon erilaisia viikkoja on syyskuussa muutenkin ollut, niin säällisesti kuin omasta puolestakin. Yhden viikon lomailimme Virossa, toisen viikon olin töissä ja sitten olenkin lomaillut/työttömistellyt kotona. Mutta tekemistä (kaappien ja erilaisten muiden tavarakeskittymien siivousta = tavaran paikasta toiseen siirtelyä on ollut ja on edelleen paljon.) Ja sukkia on syntynyt vinhaa vauhtia kasa. Mitäs muuta olen tehnyt, katsotaanpas.

- kudoin lähes kuusi paria villasukkia (kuudennet saan tänään valmiiksi)
- lomailin Virossa, jossa mm. kävin uimassa Itämeressä ja nautin jalka- ja kasvohoidoista
- vihdoin ja viimein sain hommattua uudet lasit!
- kävin puolukassa ja sienestämässä
- olin viikon töissä
- harrastan taas työttömänpäiväkävelyitä
- sain superystävällistä palvelua poliisin lupa-asiapalvelupuhelimesta
- kävin muutamassa asuntonäytössä, ei ollut riittävän mielenkiintoisia kohteita
- söin ekaa kertaa elämässäni (Jannen tekemiä) falafelejä
- juhlin 6-vuotissynttäreillä
- ostin ja istutin parvekkeelle kanervia
- luin neljä kirjaa
- jouduin hankkimaan/päivittämään ajokortin aika tyhmän asian vuoksi ja maksamaan paljon lääkärintodistuksesta uutta ajokorttia varten
- oleilin liikaa netissä vailla mitään järkevää syytä olla netissä
- innostuin keitoista
- jatkoin aamupuuron keittämistä ja syömistä


"Hemuli ei pitänyt pukemisesta eikä riisumisesta, se sai olon tuntumaan siltä, että päivät menivät menojaan, eikä mitään tärkeää tapahtunut."

Mitä veikkaat, mitkä lasit valitsin?




























 





2 kommenttia:

  1. Mä oon muuttanut arvaustani jo moneen kertaan, mutta veikkaan tällä kertaa ylärivin keskimmäisiä.

    VastaaPoista
  2. Ekat tai tokat on mun mielestä ainaki parhaat!
    -Sanna

    VastaaPoista